Onze support helpt u verder

SUPPORT

WAARMEE KUNNEN WE U VAN DIENST ZIJN?

SUPPORTDESK

Onze supportmedewerkers staan u graag te woord. Tijdens kantooruren kunt u onze helpdesk bereiken voor al uw vragen rondom de oplossingen van Crmatch. De opvolging van deze vragen gebeurt telefonisch en waar mogelijk direct. Mocht uw vraag het vereisen, dan kunnen onze medewerkers ook van een afstand met u meekijken op uw scherm. Mocht er een tweedelijns supportactie noodzakelijk zijn, dan zullen de tweedelijns supportmedewerkers uw vraag zo snel en efficiënt mogelijk, oplossen en terugkoppelen.

KENNISOVERDRACHT

Om de kennis van de applicatie in uw eigen organisatie naar een hoger peil te brengen, vragen wij u 1 tot 2 'key users' aan te wijzen. Zij zullen het contact met onze helpdesk voeren. Komt dezelfde vraag vaker vanuit uw eindgebruikers dan zullen deze 'key users' daar steeds vaker zelf een antwoord op hebben. Dat zal een positief effect hebben op hoe het systeem wordt geaccepteerd. Alle helpdesk vragen worden bij Crmatch geregistreerd. De 'knowlegde base' die wij door de jaren heen hebben opgebouwd maakt het mogelijk om snel en adequaat op uw vragen te reageren.

 



Deel deze pagina

Vertel uw vrienden, collega's en professionele netwerk over deze pagina