Customer Relation Management

CUSTOMER RELATION MANAGEMENT

De hoeksteen van elke commerciële organisatie

RELATIEBEHEER

Voor iedere organisatie is het cruciaal om een goede relatie op te bouwen en te hebben met hun klanten. Door middel van Customer Relationship Management (CRM) hebben organisaties duidelijk zicht wie de klanten zijn en wat de personeelsplanning en verloop is. CRM houdt zich bezig met het toepassen en gebruik van technologieën om zo de relatie met huidige en nieuwe klanten te stimuleren. Alle gerelateerde informatie over (potentiële) klanten, wordt vastgelegd in het CRM. Daarnaast biedt CRM (technische) ondersteuning voor andere klantgerichte afdelingen zoals marketing.

DAGELIJKS HANDELEN

Contact met mensen staat centraal. Focus op de juiste talenten en verbind ze aan uw organisatie. Doordat Crmatch in de persoonlijke inbox draait van medewerkers is relatiebeheer geen opgave, maar onderdeel van het dagelijks handelen. E-mails, taken en reminders staan in uw eigen omgeving en zijn daardoor niet te missen.

VERTROUWDE INTERFACE

De vertrouwde interface van Microsoft zorgt ervoor dat gebruikers het systeem snel leren kennen. Hierdoor wordt de inwerktijd aanzienlijk verkort en zijn medewerkers sneller operationeel.



Deel deze pagina

Vertel uw vrienden, collega's en professionele netwerk over deze pagina